bankssilikon.blogg.se

Eztalks embed live webinar
Eztalks embed live webinar






Sin embargo, reconocieron que la esfera digital ofrece nuevas oportunidades para gestionar el trabajo, impactos potencialmente más amplios y nuevos enfoques para el diseño digital. El estudio mostró que los y las estudiantes perciben dificultades relacionadas con: la complejidad del trabajo a distancia, la falta de contacto humano, la comprensión del impacto del proyecto, la descontextualización del servicio, y la falta de competencias digitales. eficacia de APSv en el desarrollo de las competencias transversales de los y las estudiantes y el aumento de su percepción de la importancia de estas competencias en su futura actividad laboral. Los objetivos fueron: comprender, según la perspectiva de los y las estudiantes, ventajas y desventajas de hacer APSv (9 proyectos en total) y el valor atribuido a la experiencia investigar la. View full-textĮl presente estudio tenía como objetivo explorar la eficacia del Aprendizaje-Servicio 100% online (APSv), implementado durante la pandemia COVID-19 en una muestra de estudiantes universitarios italianos. Our analysis has also shown that: (a) information and communication technologies’ potential and the online environment are not yet sufficiently exploited in SL (b) a new concept of community is emerging in e-SL, with less defined but wider boundaries. The online domain provides new opportunities for interaction with the community and service recipients and new opportunities to address societal challenges. Our analysis pointed out that in the field of e-SL implementation, we can observe, on the one hand, the effort to respond to current problems related to the pandemic on the other hand, more significant use of the online environment in various stages of SL projects. How and to what extent is the technology involved in the e-SL projects? How were the e-SL projects developed in terms of virtual design?ģ. What are the needs related to COVID-19 did the e-SL projects addressed and what solidarity objectives did the project indicated?Ģ. The questions that guided the analysis of the experiences were:ġ. These include the 43 selected e-SL projects carried out by 26 higher education institutions from 14 different European countries.

eztalks embed live webinar

This paper aims to describe the e-SL experiences carried out in Europe, analysing the projects collected by the European Observatory of Service-Learning in Higher Education (EOSLHE) until August 2021.








Eztalks embed live webinar